Jag är bra-boken

Oinspirerad och villrådig. Det är var jag har varit de senaste veckorna. Jag har låtit minsta lilla motgång stoppa mig. Jag ger upp för ingenting och jag känner mig dålig som människa. Jag har gjort halvhjärtade försöka att ändra på mitt liv och göra det till ett liv som jag vill leva!

Nu är det slut på det! Jag har börjat skriva i min jag är bra-bok och jag ska leva mitt liv som jag egentligen vill. Detta betyder:

  1. Träna löpning 3 ggr/vecka och nöja mig med det! Vara stolt över att jag faktiskt kan springa 3 ggr/vecka istället för att trycka ned mig själv över att jag inte tränar mer.
  2. Äta bra mat och inte överäta. Mycket frukt och  grönsaker.
  3. En godisdag, BARA en!
  4. Planera veckan på söndagar
  5. Skriva i min Jag är bra-bok, även om jag är för trött och vill gå och sova.

Några enkla steg som kommer göra att min viktresa går mycket snabbare och enklare. Borde inte vara något problem alls 🙂 Eller vad tror ni?

Ja, vi får se. Om två veckor har jag lovat min coach att jag är under 30% fett! Det är ca 1,8 kg fett. Vi får hoppas att det går… NEJ, det ska gå!

Tjongelong! width=

Kram Hanna


Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/webvol40/w1/ktblc5vyd45xthl/hanna-hansson.se/public_html/wp-content/themes/matvraket2021/single.php on line 31

Gå med i konversationen
Skriv en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras.

2 tankar om "Jag är bra-boken"

  1. nicolesoraya

    Motivationssvackor har vi alla ibland – jag har haft en länge nu (inte vad gäller träningen, men precis ALLT annat) och känner att det är först nu det börjar ljusna lite lite. Det är okej att inte alltid orka vara sitt bästa jag 🙂

    Hang in there och leta upp saker som gör dig glad och får lusten att använda. Det ger sig! Och klart som sjutton du fixar ditt fettprocentsmål bara du vill!

    1. Hälsosamma Hanna

      Tack! Det är alltid lika skönt att få peppning!